De drijfveer

Kwaliteit

Een halve oplossing is geen oplossing. Daarom levert de Landelijke Verkeersdienst oplossingen met verkeersmaatregelen en verkeersregelaars die voldoen aan de CROW richtlijnen 96a/b. Op basis van deze richtlijn worden onze verkeersplannen ontworpen en ter goedkeuring aangeboden. Iedere wegbeheerder heeft hier vervolgens nog zijn eigen visie op waarna we een definitief verkeersplan opleveren. De te leveren maatregelen voldoen aan de CROW materialen norm klasse-3. Daarnaast hebben we korte doorlooptijden van ontwerp tot levering.

Onze verkeersregelaars stellen zich daarnaast betrokken en opmerkzaam op waardoor de veiligheid maximaal geborgd is tijdens het werk. Onze verkeersregelaars zijn representatief, een visitekaartje voor u als klant, maar ook voor de Landelijke Verkeersdienst. 

Alles om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. 

Sociaal

Goed zijn voor de medewerkers is één van de belangrijkste pijlers van het bedrijf. Hierbij werken wij te allen tijde aan een langdurige relatie. Voor ons houdt het niet op na het eerste of tweede contract. Wij willen dat onze medewerkers zich blijven ontwikkelen, groeien in hun uren, werk en vaardigheden. Continue verbeteren! Dat doen wij als werkgever door regelmatig de inzet van de medewerkers te evalueren. Daarnaast worden de medewerkers verder getraind. Denk hierbij aan de VCA certificering, opleiding tot medewerker of vakman verkeersmaatregelen en een training over omgaan met agressie.

Daarnaast zorgen we goed voor onze medewerkers. Mocht iemand onverhoopt ziek worden, wordt het ziekte proces begeleid door onze gecertificeerde arbodienst. Daarnaast kunnen onze medewerkers gebruik maken van de collectieve ziektekosten verzekering en staat onze bedrijfsarts te allen tijde ter beschikking voor een periodieke medische keuring.

Al deze zaken naar de klant en medewerker maken dat we zijn zoals we zijn. Wij gaan voor kwaliteit. Alleen zo en niet anders.